Witamy w Willi Polakówka!
Dziękujemy, że skorzystaliście Państwo z naszej oferty i życzymy udanego pobytu.
Obiekt udostępnia Gościom bezpłatne Wi-Fi.
W trosce o udany wypoczynek Państwa oraz innych Gości prosimy o zapoznanie się z kilkoma zasadami, które obowiązują w naszym obiekcie.
REGULAMIN
Regulamin dostępny jest do wglądu w recepcji, każdym pokoju oraz na stronie www.polakowka.pl
Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Hotelu i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty meldunkowej, jak również poprzez dokonanie rezerwacji lub zapłatę zaliczki lub całej należności za pobyt w Hotelu.
Dokonując ww. czynności, Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.
Doba hotelowa
Doba hotelowa rozpoczyna się o 15.00 w dniu przyjazdu, a kończy się o 10.00 w dniu wyjazdu.
Przedłużenie pobytu Życzenie przedłużenia pobytu należy zgłosić do godziny 10.00 w dniu planowanego wyjazdu.
Życzenie to postaramy się spełnić w miarę możliwości
Należność za pobyt
Należność za pobyt pobierana jest w dniu przyjazdu zgodnie z ustalonym przez Państwa terminem.
W przypadku wcześniejszego wyjazdu, niż w zarezerwowanym przez Państwa terminie, z przyczyn niezależnych od nas, należność za całość pobytu ustalona wcześniej nie ulega zmianie.
Cisza Nocna
W trosce o komfort Gości prosimy o zachowanie ciszy nocnej od 22.00 do 6.00 rano. Prosimy o zamykanie za sobą drzwi wejściowych podczas trwania Ciszy Nocnej.
Parking
Do Państwa dyspozycji oddajemy darmowy, niestrzeżony parking. Właściciele obiektu nie ponoszą odpowiedzialności za pozostawiony samochód oraz znajdujące się w nim mienie.
Posiłki
Śniadania wydawane są w godzinach 8.00-11.00, inne posiłki wg ustalenia. Obowiązuje zakaz wynoszenia jedzenia z jadalni.
Udostępniamy Gościom aneks kuchenny do przyrządzania i konsumpcji drobnych posiłków.
Zakaz spożywania posiłków w pokojach.
Pokoje, czystość i sfera prywatna
W momencie przekazania przez nas klucza do pokoju, stają się Państwo gospodarzami tego miejsca. Swoim zachowaniem nie zakłócamy pobytu innych Gości.
Właściciel obiektu może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.
Odwiedziny osób spoza obiektu są możliwe po uprzednim poinformowaniu w recepcji i do godziny 22.00
Bezpieczeństwo Przeciwpożarowe
W obiekcie, w tym w pokojach panuje całkowity zakaz palenia z wyłączeniem wyznaczonych balkonów.
Obiekt wyposażony jest w czujniki dymu i jest monitorowany całodobowo. Każde nieuzasadnione uruchomienie alarmu przeciwpożarowego będzie wiązało się z dodatkowymi kosztami.
Prosimy także nie używać w pokojach żelazek, grzałek i innych podobnych urządzeń. Korzystanie z w/w urządzeń odbywa się w miejscach do tego wyznaczonych.
Każdorazowo Gość opuszczający pokój, ze względów bezpieczeństwa, powinien wyłączyć telewizor, zgasić światło, zakręcić krany oraz zamknąć drzwi na klucz.
Bezpieczeństwo Najmłodszych
W trosce o bezpieczeństwo naszych Najmłodszych Gości, prosimy aby dzieci do lat 12 przebywały na terenie obiektu pod stałą opieką swoich prawnych opiekunów.
Opiekuni czuwają nad bezpieczeństwem dzieci także w Pokoju Zabaw.
Odpowiedzialność Gości
Goście ponoszą odpowiedzialność za wszelkiego rodzaju szkody materialne, w tym wszelkiego rodzaju uszkodzenia bądź utratę wyposażenia i urządzeń technicznych powstałe z Ich winy.
W dniu wyjazdu prosimy pamiętać o pozostawieniu pokoju w nienaruszonym stanie technicznym z wyposażeniem zgodnym ze stanem z dnia wydania pokoju Gościom oraz o zwrocie klucza od pokoju.
Zagubienie klucza wiąże się z dodatkową opłatą w wysokości 50zł.
Gość powinien zawiadomić Recepcję o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
Zwrot rzeczy pozostawionych
Przedmioty osobistego użytku, pozostawione w pokoju przez wyjeżdżającego Gościa, będą odesłane na wskazany przez Gościa adres na jego koszt. W przypadku nie otrzymania od Gościa dyspozycji odesłania pozostawionych rzeczy, Obiekt przechowa powyższe przedmioty przez okres trzech miesięcy, a po upływie tego okresu przedmioty te przejdą na własność Obiektu.
Artykuły spożywcze będą przechowywane przez 24 godziny.
Reklamacje
W przypadku odwołania przez Gości rezerwacji z przyczyn od nas niezależnych zadatek nie podlega zwrotowi. W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do recepcji lub kontaktu poprzez stronę www.polakowka.pl
Życzymy udanego wypoczynku!
tel. (18) 207-40-30
tel. 693-301-146
polakowka@poczta.onet.pl
Media Społecznościowe
tel. (18) 207-40-30
tel. kom. 693-301-146